Je déteste pour avoir les échantillons français

Vi har franska prov imorgon, vilket innebär att jag kommer sitta på mitt rum hela kväll med franska böckerna i händerna och hitta på en massa saker jag ska göra istället för att plugga franska. Nä, nu måste jag skärpa mig! Nu ska jag få något gjort för en gångs skull.


Första bilden: Föreställer mig och Cill. Det är Marre som har ritat av oss, hon är jätte duktig på att rita.
Andra bilden: Samuel ritade av mig.... Bilden ser ju jätte smart ut. xD

// Lisa - "Att tänka är det svåraste arbete som finns, och det är väl anledningen till att så få gör det."

Kommentarer
Postat av: Becka

Du har inte den jag gjorde x'D

2007-09-26 @ 19:41:58
URL: http://www.beckafoto.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0