Life is about to get interesting

Hallå!
Idag har jag umgåtts med Anton. Det var ju typ år och dag sen jag var med han senast. Vi har åkt moppe på Preem, där jag för övrigt köpte två filmer. Oj, det bara blev så. Alalalala. Jag köpte Deep Blue Sea och In My Father's Den. Sen har jag sett på Smallville. Jag har missat 3 avsnitt i rad nu. Så jag har missat när Lex och Lana gifte sig!! Mupp på mig. Lana fick iallafall missfall idag, så Lex blev super ledsen... Stackarn. Sen kom Becka hit ett tag och när hon gick hem så åt jag och Anton. Han gjorde typ 20 våfflor, som för övrigt är jätte äckligt, och åt dom själv x) Sen har vi pratat och lyssnat på musik.

Nu ska jag snart se på Along Came Polly.

// Lisa - Jag är arg på visst folk, dom är ju så jobbiga.


Kommentarer
Postat av: Cill

Va? Fick Lana missfall?! Det betyder ju att hon och Lex har haft sex!!! =O
Oj, jag är liiite mupp nu. X)

2007-09-30 @ 22:11:29
URL: http://cills.blogg.se
Postat av: Jessica(MissPhoenix)

Tjeena Lisa.
Ville bara berätta lite News här, Prison Break börjar igen den 15oktober, enligt tv3, hmm :).
Men du, har för mig att du och jag har sett Deep Blue Sea, eller är jag helt ute och cyklar? haha.
Känner mig ganska maffig som har sett alla, och jag repeterar ALLA, avsnitt som har kommit ut av Smallville ;) mohaha. Vi borde ha en såndär "smallville-maraton" framöver tyck jag :)
Känner att jag har skrivigt en ganska lång "kommentar", men som du kanske märker så har jag tråkigt, haha :). ajja, ska sluta nu.
Ha de bra, Tjingeling <3

2007-10-02 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0