Man lämnar inte bara IKEA...

Hejsan.
Idag for jag och mamma ner till IKEA, för jag var ju ändå ledig ifrån skolan så då måste man passa på. Som vanligt köpte vi ganska mycket saker, för det är OMÖJLIGT att gå in på IKEA utan att köpa något. Eftersom det är höst och mörkret börjar komma, så köpte jag cirka 1 ton ljus. Sen efter våran nästan två timmars tur inne på IKEA så stack vi och kollade runt lite i den nya Gallerian som ligger i Birsta. Den har blivit jätte stor och jätte fin men den var inte riktigt klar än så det var lite stökigt och tomt på vissa ställen. Jag köpte inte så mycket där, nya mjukisbyxor på H&M, en ny Mascara, en bok, halsband och kanel/äppel te :) Sen ringde Becka och berättade om att hon skulle minnsan åka och träna Leona att hoppa i Övik nästa helg så hon var jätte glad xD Nu när vi kom hem så låg min nya Keyboard bok i posten, och gissa vad det är för tema? Film och TV låtar! Är jag inte underbar? ^^,

Det jag köpte:
 

// Lisa - It's the power of love.

Kommentarer
Postat av: Becka

Va fina mojsaker du köpte :) haha! att JAG minsann ska hoppträna med leona ja! * hoooost * X') Nu ska jag göra din-lilla-hemliga-sak-som-du-sen-ska-ha-på-din-blogg i photoshop ;]

2007-09-18 @ 16:53:10
URL: http://www.beckafoto.webb.se
Postat av: Therese

Underbar shopping! :)

2007-09-18 @ 22:29:35
URL: http://theresaan.blogg.se
Postat av: Sandra

Ljus (L) Fina saker du köpt. :)

2007-09-22 @ 17:25:07
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0