Mohane?

Hej.
Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan. Franska provet gick väl sådär, jag tror iallafall att jag få VG.

 På gympan så körde vi "Nyadal-brännboll". Det var en brännbolls lek som våran gympalärar-vikarie Thomas hade kommit på med sina kompisar när han var full. Det var jättte roligt, för det var tjejerna (Sandra, Sandra, Marre, Elin, Klara, Frida och Jag) mot killarna (Jakob, Alex och Smäck). Vi ägde inte dom. Vi fuskade absolut inte alls. Nä, inte alls. Inte jätte mycket heller. Sen körde vi fotboll och Marre fällde Jakob. Hon hade tacklat omkull Smäck  tidigare också. Sen försökte hon tackla Alex, men det gick inte. Hon bara föll omkull xD Det var den roligaste gympa lektionen på väldigt länge. Efter skolan kom Becka hit och hjälpte mig att fixa så att bloggloggan inte blev så bred.

// Lisa - Jag vill inte bli en munk!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska jag blir rädd för din bild där uppe? Lisa (L) Mahone. Mahone = William bla bla bla? Jag har ingen koll på dina gubbar. ^^

2007-09-28 @ 18:59:33
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0