Most people are so ungrateful to be alive, but not you, not any more...

Hello Mark, Paul, Amanda, Zepp, Adam, Dr.Gordon.

Igår kväll satt jag uppe och såg på SAW, fast jag igentligen var as trött och skulle ha gett nästan vad som hellst för att få sova. Jag har ju sett den flera gånger förut, men eftersom den är så äckligt bra ville jag se den igen ;)
Idag har jag mest slötittat på tv, pratat med Anton i telefon ett tag och gjort lite matte. Man har ju mycket liv om man jobbar matte på en lördag eftermiddag? Men, jag är glad ändå. För ikväll ska jag se på Film (Oj, vad förvånad alla blir xD). Måste ju se Pearl Harbor och Ultraviolet.



Adam: Do you see any scars?
Dr. Lawrence Gordon: What?
Adam: Huh? This is what they do man! They kidnap and drug you, before you know it you're lying in a bathtub and your kidneys are on eBay!
Dr. Lawrence Gordon: No one has taken your kidneys.
Adam: Can you tell from way over there?
Dr. Lawrence Gordon: Because you'd need to be in terrible agony or you'd be dead by now, trust me.
Adam: What are you? A surgeon?
Dr. Lawrence Gordon: Yeah.

Lisa - Game Over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0