Regn och rusk + Prison Break = Kärlek

Det regnar ute, men jag klagar inte för det. Det är bara en bra ursäkt för att titta på tv eller film mitt på dagen :) Ne, jag är INTE besatt xD Host. Host... Igår satt jag ju som sagt och titta på Prison Break, spännande som vanligt. När Michael och Mahone pratade i telefon med varandra blev det typ "Battle of the minds". Jag skrek och hoppade runt i huset, som vanligt. Min mamma tycker att jag är en stor tönt. ^^

Sen har jag kollat lite på MTV idag, och en artist som är  VÄLDIGT överreklamerad är Timbaland. Han sjunger för det mesta duetter med kända sångare och är allmänt jobbig. Förstår inte hur han har lyckats, han är ju värsta B-artisten.

Dagens låt:
R Kelly ft. Usher - Same girl.

// Lisa - Sometimes things happen that are just out of your control.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, du har ju rätt i det..=) Jag borde verkligen sluta noja..:P Kramfors? Jag är bara allmänt less på Kramfors.. :(

2007-09-15 @ 13:48:53
Postat av: alexandra

Ja det var riktigt skönt =)

2007-09-15 @ 16:16:17
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag tycker Timbaland är rätt bra. :) Men det börjar kanske bli lite mycket nu för han mer precis överallt. Han poppar upp i varenda video nu för tiden. Har du hört låten apologize? det står att den är med Timbaland men det enda han sjunger i den är ordet "eh" ungefär. Resten sjunger nån annan. Jag förstår inte riktigt det dära.

2007-09-15 @ 17:32:27
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Cill

Jag tycker han är väldigt mupp den där Timbaland. Lika mupp som Justin Timberlake. XD Sofie och mamma såg Cast Away redan första dagen som vi fick den, så självklart kan du få den när vi träffas! ^^

2007-09-15 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0