The Bag's still got THE BAG.

Jag har sett klart på Prison Break säsong 2 nu. Jag älskar verkligen den serien. Så underbart perfekt. Iiiiiiihh! Hatar Bill Kim lika mycket, älskar Mahone lika mycket och tycker att Michael är lika äckligt god o.O Föresten, Bill Kim (a.k.a Fish Face, som spelas av Reggie Lee) heter igentligen William Kim i serien och kallas för Bill. Som dom har lånat av William Fichtner, som kallas Bill i verkligheten. Så mobbat. Sen är det en tjej som är med i två avsnitt och det är hon som spelar Billie i sista säsongen av Förhäxad.... Längat AS mycket tills säsong 3 börjar! Den börjar i USA nu på måndag.

image147
Titta bara på han! Han är ju as jobbig. Ler hela tiden och är helt stööörd  >.< Hatar Bill Kim. Det finns personer man älskar att hata och hatar att älska. Men han är en sånn person som man bara HATAR! Monster.

Michael: So this is the conspiracy, huh? A bunch of little boys in suits, running around, trying to kill each other? It's pathetic.

// Lisa - Don't make this about boy loses girl.


Kommentarer
Postat av: Caspian

BILLIE!!=D=D=D=D

2007-09-16 @ 11:19:35
URL: http://prinscaspian.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vet ärligt inte vilken säsong den är inne på.. kanske fjärde? No idea. x_x Jag började ju kolla i början av förra säsongen så :) Irriterande smile. -.-

2007-09-16 @ 12:43:20
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0