The bastard and the born-again.

Har sett klart hela säsong ett av Prison Break nu, ska se några avsnitt från säsong två innan jag går och lägger mig (vilket blir snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att åka till Härnösand och kolla när Anton konfirmerar sig). Äckligt bra säger jag bara, äckligt bra. Prison Break är lika spännade varje gång jag ser det, spelar ingen roll hur många gånger jag har sett det förut, alltid lika spännande. Jag kan säga att mina naglar är nerbitna och jag har hoppat runt som en galning när det blir sådär spännande xD  Och sen har jag upptäckt att intro låten till säsong 2 av serien House är med i ett avsnitt i Prison Break.

Bellick: Get me my shotgun!

// Lisa älskar Prison Break

Kommentarer
Postat av: Cill

Bellick är ju helt mupp!

2007-09-01 @ 23:31:59
Postat av: Egoina

hehe :P

2007-09-01 @ 23:54:09
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Sandra

Du är besatt! :) Det konfirmerar ju sig folk åt höger och vänster hos dig :o

2007-09-02 @ 16:28:59
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0