The blood war is on.

Jag tar tillbaka det där med att den film jag har gråtit längst till är The Perfect Storm.
Ni skulle INTE vilja ha sett mig när jag tittade på Pearl Harbor. Jag satt i sängen, kramade täcket, gungade fram och tillbaka, medans jag skrek och tårar sprutade! XD Jag blev helt galen. Det var en jätte fin film, verkligen underbar. Jag kan inte fatta att jag inte har sett den förut. Föressten, glömde jag nämna att William Fichtner är med en liten stund i början? Även fast han var extremt smutsig och hade världens fulaste kläder var han jätte söt x) Efter Pearl Harbor såg jag Ultraviolet. Den var rätt bra, kändes som en serietidning.

// Lisa - The smart enemy attacks you exactly where you think you are safe.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag tycker att du ska vara nöjd med det.XD Jag borde se hela Pearl Harbor någon gång, den verkar ju jättebra. =)

2007-09-23 @ 10:09:55
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Cill

Jag såg den när jag var nio. Jag grät hela kvällen efter jag hade sett den, samma som när jag såg Titanic. XD

2007-09-23 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0