They all die

Ihhhhhh.
Fredag idag, lång helg för vi har studiedag på måndag och Prison Break. Kan det bli mycket bättre? ^^ Jag har varit duktigt idag, städat lite och ställt fram lite höst grejjor. (dukar, ljus, m.m) Jippie! Shark börjar på måndag. Äntligen börjar någon av mina serier. Jag måste erkänna att dagarna blir mycket längre när jag inte har någon serie att längta till. Idag gick jag och mamma ut på en promenad, det var ju jätte mysigt höst väder. Sådär fuktigt och blåsigt utan att det blev för kallt. William Fichtner. Oj.

image146
Ifrån tidningen "Klick!"

// Mari-lis

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt du får det att låta med höstväder..:P Annars är ju hösten jättevacker.=)

2007-09-14 @ 20:25:29
Postat av: Cill

Jag har också ställt fram ett ljus, och tänt det. ^^

2007-09-14 @ 21:12:53
Postat av: Sandra

Desperate Housewives på tisdag (L)(L)(L)

2007-09-15 @ 17:37:14
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0