You were trying. She was succeeding.

Nu har jag sett på film igen... ( Alla som blev överraskade räcker upp en hand! )
Jag såg The Mask of Zorro (Som jag också har lånat av Cill). Den var jätte bra! As kul och spännande. Dock störde jag mig AS mycket på att det var Anthony Hopkins som spelade den gamla Zorro. Det blev jätte läskigt. Becka kom och skulle kolla något om kaniner i tidningen, när jag hade sett typ halva filmen. Så hon såg slutet med mig.
Nyss såg jag på The Perfect Storm. Den är äckligt, äckligt bra! Så extremt fin film. Men jag hatar alla svärdfiskar när dom har skurit av huvudena på dom, då ser dom ju helt störda ut  O.o

Jag: Stackarn, det ramlar ju massa trä på han.
Becka: Det där är ju guldtackor [ Börjar asgarva ]
Jag: Jaha, jag tyckte väl att det var lite konstigt att dom skulle ha ved i en kärra.


Marc Anthony och Tina Arena - I Want To Spend My Lifetime Loving You.
Theme låten till The Mask of Zorro. Super, Super bra :)

// Lisa - That is because you are stupid.

Kommentarer
Postat av: Cill

Tackar ^^ Ja, just det. Kollar jag på dig nu? =P

2007-09-30 @ 10:32:08
Postat av: Becka

Haha, filmen ägde :)

2007-10-02 @ 22:07:57
URL: http://www.beckafoto.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0