"Han är såå snygg! För att vara ett lejon alltså..."

Haha, rubriken var något Jessica sa undertiden hon och jag satt och kollade på Lejonkungen, då Mufasa klättrar upp för bergväggen innan han blir nerputtad av Scar.

Igår fick jag och Jessica något ryck, jag tror det har något med vädret och göra (och det faktum att vi inte hade någon film att kolla på!), så vi gick faktist ut och gick. Helt otroligt, eller hur? Men inte utan baktanke förståss, vi gick ut på Näset och hälsade på Becka och Andreas för Jessica ville se på Lejonkungen, så vi lånade den av Becka.

Senare på kvällen såg vi Gabriel, som var rätt seg och om man ser en film om änglar vill man se vingar. Men NÄ! INGA VINGAR I HELA FILMEN! På natten såg vi The Shining också. Jag tycker personligen att Stephen King borde gå och kolla sin hjärna, det är något allvarligt fel med den...



Gabriel: I love you Michael, but I hate what you've become.

// Lisa - The King Has Returned.

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag diggar värkligen att ni såg Lejonkungen ^^, Såg ni den på svenska eller engelska?

2008-04-20 @ 20:07:01
URL: http://stillmyworld.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, jag förstod nästan att film hade något med saken att göra. XD

2008-04-21 @ 16:38:22
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha, meeest oooops på oss ;). Graaarh, jag blir as less på att det inte var några vingar i Gabriel !!:) (L)

2008-04-21 @ 17:55:51
URL: http://Jecka1337.blofgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0