Meet the Devil. She's giving Elliott seven wishes. But not a chance in Hell

Igår satt jag hemma och kollade på Lejonkungen på engelska och Shaun of the Dead (Den är så sjukt kul!).
På kvällen ringde Jessica och frågade om jag vill se på film med henne, och självklart ville jag det :)

Jag cyklade iväg till henne och vi satte oss och kollade på The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning. Den var faktist lite obehaglig p.g.a blodet och när han sydde i huden... Sen såg vi Djävulen och Jag (Bedazzled). Jag älskar den filmen, det är faktist en av de första DVD filmer jag köpte.

Senare gick det en film med Jessicas älskling Sylvester Stallone (FUL!) på 3:an som hette D-Tox. Kändes lite "Saw+Phone Booth-aktig". Jag tycker att den var as bra, men Jessica tyckte att slutet var lite konstigt.



// Lisa - I see you, but you don't see me.

Kommentarer
Postat av: egoina

hihi tack :D

2008-04-28 @ 16:39:04
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0