They say you can't die in your dreams... is that true?

Heeeeej.

Igår (Fredag) så hade jag, och alla andra Nior i landet, nationellt prov i Engelska. Det gick ganska bra.
Efter skolan for jag till stan och köpte lite smått och gott och sen när jag kom hem så gick jag till Jessica. Vi gick (!) och hyrde film, 1408. Sen såg vi på lite Jesus Christ Superstar låtar, bara för att den filmen äger allt och senare såg vi på en annan film, Sunshine.
På kvällen såg vi 1408 och, det var en typisk Stephen King film med hotell, blod ur väggarna, människor som får psykbryt och småflickor som är döda. Den var rätt obehaglig och super bra gjord.



// Lisa - For seven years I spoke with God. He told me to take us all to Heaven. (Wow, då har man tråkigt...)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kollade med film igår, kollade på Volcano. Den var rätt bra :)

2008-04-05 @ 18:54:19
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Becka

1408 e ganska bra faktiskt :)

2008-04-06 @ 13:42:37
URL: http://stillmyworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0