Bad-Ass kvinna!

Okej, denna kväll har jag spenderat i mitt hus, för mig själv, med bra film. Det är sjukt skönt att bara ta det lugnt ibland, speciellt nu när skolan börjar snart så känns det som att jag måste varva ned. Som sagt har jag sett film, båda två med Michael Douglas. A Perfect Murder och Basic Instinct.

A Perfect Murder var bra, men lite små seg. Sen så blev jag lite ofokuserad mitt i filmen för att jag pratade mer Marre men det gjorde inte så mycket.
Basic Instinct var sjukt bra, så i vanlig Lisa-Anda började jag skrika och prata för mig själv. Vilket jag alltid gör när jag kollar på en film som jag rycks med av.



// Lisa - Killing isn't like smoking. You can stop.

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha! Förlåt <XD de va inte meningen att ringa just under filmen. Men de var trevligt att få prata med dig, även fast jag från början bara ringde för att kolla de där med in i affären på affären XD

2008-08-24 @ 09:14:41
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0