Das arkitekt

Idag vaknade jag kvart i två av att min katt klev i mitt ansikte. Sen kom jag på: Tusan, idag kommer arkitekten! (Vi ska nämligen bygga ut vårat hus) och han skulle komma klockan 2. Jag tog på mig kläderna och sprang fort ner för att göra frukost. Sen kom han hit och jag, pappa och han pratade i över en timme om hur vi ville ha det. I've got a great feeling about this. Sen klippte jag gräset och ikväll ska jag till Elin. Det ska bli superkul!


bara för att den bilden är så söt (:

// Lisa - There's truth in your lies. Doubt in your faith.

Kommentarer
Postat av: Becka

Va kul! Hoppas och tror att de blir bra :) När kommer de vara färdigt?

2008-08-15 @ 18:06:48
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, varför tog alla kort på mig när jag sov på rövarbyn? xP Det har varit en jäterolig helg!! :D

2008-08-17 @ 16:40:12
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0