Elin är fan bäst!

Jessica har sovit över sen igår och idag har vi tillbringat dagen med att se på film. Picture Perfect, The object of my Affection och Mystic River. Alla var väldigt bra.



Imorse var en av mina vänner Elin med på radion, P4 Västernorrland. Hon pratade om hur det skulle vara att åka iväg till Kiruna och börja på Rymndgymnasiet i Kiruna. Jag försov mig som vanligt, men jag kollade upp det på internet sen såklart, jag vill ju höra vad hon hade sagt! Jag tänker bara säga att hon är av de mest coola människor jag känner, och ni kan läsa hennes blogg här.

// Lisa - Elin, du är min idol! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha taaack. :D Jag är stolt över att vara din vän med, du är bäst Lisa. (L)

Angående intervjun var jag så sjukt nervös och jag vågade inte ens lyssna på den efteråt för jag trodde att jag skulle låta helt off.. O.o

2008-08-04 @ 22:10:26
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0