I crashed my van into Jesus!

Ikväll såg jag en rätt så söt film på 3:an som heter Saved!
Den handlar om en kristen tjej som går på en kristen skola och har ett perfekt kristet liv tills hon får reda på att hennes pojkvän är gay och hon bär på hans barn. Typisk High School film fast med kristet team. Jag tycker att alla var små töntar men den var bra.

Mitt i filmen (när jag förövrigt satt och läste en tidning) så spelades det upp en melodi som jag genast kände igen. Det var låten In the Sun med Joseph Arthur. Låten väckte så mycket känslor att jag började gråta. Jag hade totalt glömt bort att jag hade den så det var en bra påminnelse.



// Lisa - Will you help me to understand? 'Cause I've been caught in between all I wish for and all I need.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det där är ju han från ensamhemma-filmerna. xP

2008-08-20 @ 11:15:28
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Marre

Du är faktiskt inte ensam med att ha sett den filmen, för en gångs skull XP haha

2008-08-20 @ 19:17:50
Postat av: Caroline

Svar: Jag gillar också lila :)

2008-08-20 @ 22:43:52
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0