I've got to get closer

Jag satt och lyssnade på P3 häromdagen och det handlade om Ex, kärlek, ja lite sånt. Och ett tips dom sa då hur du ska komma över ditt Ex var att man skulle tacka den personen för alla fina minnen man förhoppningsvis har efter ha varit tillsammans med någon. Men tänk dig det här scenariot:

Din pojkvän/flickvän gör slut med dig och du blir helt förkrossad och ligger och är helt apatisk i en vecka. Fortfarande när du är totalt förälskad i den här personen och försöker släppa taget så går det inte riktigt. Då ska du tacka denna person för att han/hon har funnits i ditt liv och alla glada minnen du har kvar. Jag vet inte, jag skulle nog inte klara av sånt det första året... För tänk om denna person blir helt lyrisk och börjar ta kontakt med dig igen och vill prata hela tiden? Snacka om svårt att släppa taget då. Jag skulle nog inte klara av att ha kontakt med mina Ex, det skulle bli för jobbigt. Men nu ska jag inte säga så mycket, för jag har faktist aldrig haft ett riktigt förhållande.

// Lisa - Give me a sign

Kommentarer
Postat av: Becka

Vilka tankar du har Lisa! Jag orkar inte tänka på sånt!! XD

2008-08-09 @ 13:26:57
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0