Marielle

Ikväll blev jag hembjuden på knytkalas hos min gamla goda vän Marielle. Hon ska nämligen flytta nu på onsdag, för att hon ska gå gymnasium i södra Sverige. Det känns lite tragiskt, men jag är ändå glad för hennes skull för att hon ska gå något hon verkligen brinner för (Djurvård), så jag är stolt över henne. Vi var en hel hög där som åt mat och spelade singstar. Jag och Becka (Das Ica Team) ägde ut alla i Singstar.


Kommer att sakna dig Marre, lycka till <3

// Lisa - I see your true colors


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar henne redan!! I alla fall så var det en väldigt trevlig kväll, synd att det inte blir än på ett tag nu. :(

2008-08-12 @ 19:27:22
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Marre

Lisa! Jag kommer sakna dig så jävulskt! De va ju alltid vi tre(Du, jag, Becka) i dockstaskolan :'(

När jag kommer tillbaka på jullovet så äre bäst för dig att du äger skolan du går i(haha smämsta minnet nånsin XP) (L) älskar dig

2008-08-13 @ 10:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0