NV1b

Heeeejsan! :D

Idag har jag haft min första dag på gymnasiet och det har varit kul. Har träffat klassen och lite lärare. Dagen började med upprop i Aulan då min klass var nästan först (NV1b). Sen pratade mina Mentorer Britt-Marie och Hans lite om skolan i allmänhet och vi körde en namn lek och en lite rundtur med frågor på skolan. Lunchen var väl sådär, få se hur det är imorgon och vi har fått våra skåp idag med. Jag har klassrum typ längst upp i skolan, men det är ganska skönt också, inte så mycket folk förutom Naturarna som går dit. Skolan såg ut som gallerian och var väldigt ljus.
Hoppas alla ni andra som har börjat skolan idag har haft en trevlig dag

// Lisa - All makt åt Tengil!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är jätteglad för att du haft det bra och trivs :D. <3

2008-08-25 @ 19:49:34
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul att det gick bra. :D Jag har träffat massa klasskompisar nu, de verkar jättetrevliga. ^^ Kramar Elin. <3

2008-08-25 @ 22:02:24
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0