There's a reason they look so real

Igårkväll for jag hem till Jessica för att se lite film. Vi hann dock bara se två filmer, för jag skulle cykla hem och det kändes ju inte så kul att göra det mitt i kolsvarta natten. Vi såg Napoleon Dynamite. Ursäkta Marre, men jag förstår inte det roliga med denna film. Så bra var den verkligen inte, mest bara konstig. Dock att jag tyckte synd om Pedro, men det var allt.



Sen såg vi Hide and Seek med Robert De Niro. Den var betydligt bättre, dock att Dakota Fanning är läskig som tusan.
När jag kom hem satt mamma uppe och kollade på House of Wax. Jag "joinade" henne och såg slutet (för jag har faktist sett filmen 3 gånger förut, så då kan jag tänka mig att se bara slutet), medans jag fixade ihop min nya kamera som jag fick igår! Wiiie.



// Lisa - Ge mig sol. NU!

Kommentarer
Postat av: Marre

Napoleon dynamit e ju bäst :O du är lite knepig som inte förstår dig på den humorn. Eller så kanske de e jag :O Haha

2008-08-04 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0