And i'm feeling good

JULOV! <3<3<3

Igår kväll satt jag uppe och kollade på Forces of Nature (Ödets Makt) med Sandra Bullock och Ben Affleck. Visste, den var bra men inte SÅ bra.



Idag var det ju sista skoldagen för mig innan jullovet och det var en extremt slapp dag. Först fikade vi, sen kastade vi om bokstäver och till sists var det avslutning i kyrkan med sång och musik. Efter kyrkan så gick ett helt gäng med oss tjejer ur klassen ner på stan för att fika, men eftersom UH var fullt så gick vi vidare till Wayne's som också var fullt och slutade på Blåbär. När vi väl fikade där hade vi "tappat" Järv-gänget ifrån Bredbyn men det var en väldigt trevlig fika ändå ;)
Jag önskade alla en riktigt God Jul och sen gick jag iväg för att leta nyårsklänning. Jag hittade en grå inne på Vila (Självklart, vart annars?). Senare mötte jag upp Sara och hon köpte också en nyårsklänning.

Ikväll ska jag bara slappa och se på Kim Novak badade aldrig i Genestarets sjö och sen gå och lägga mig så jag är pigg och på G till bakning och julklappslekning imorgon :)

Hoppas alla är glada och lyckliga nu när det snart är jul, för jag vet att jag är det iallafall (L)
// Lisa - "Det var nära ögat sa hon som klippte bort ögonlocken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0