Gå och dö!

Jag tror att det har varit mitt mest använda uttryck idag faktist.

Som ni kan lista ut har jag inte varit på mitt bästa solskenshumör idag.
Det började med att jag försov mig, fick sitta i en mini-äckel-buss till skolan, det har varit riktigt äckligt, halt och blött ute idag, kemiprovet gick bajs, det var sinnesjukt mycket människor i den extremt lilla matsalen (det var nämligen julbord med gratis julmust och pepparkakor idag) så jag ville bara döda alla, snö som föll ifrån taket föll i mitt hvud, jag hade inga pengar så det blev ingen Chai Latte efter skolan, bussen hem var kall och hård, jag halkade hela vägen från ICA till mitt hus och när jag väl kom hem så fanns det inget mjukt tunnbröd som jag hade längtat efter hela dagen, för det hade minsann pappa ätit upp. DÖ!!



Sen hjälpte det ju verkligen inte när jag fick hörsa värsta sentimentala låten på dansuppvisningen så jag nästan började gråta. Jag säger ett ord till: DÖ!

// SUR LISA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du och fysiken har minsan skapat en kupp mot mig :| tur att Steffeboy ger mig sympatipoäng ibland på provet, hoppas att jag får det imorgon också, annars ligger jag risigt till! hihi



Men åhnej, what an awful day DU har haft!! Tur att det blir lite bio på måndag ;) hihi. MISS YOU!! <3<3

2008-12-17 @ 19:43:03
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Elin

Ajdå, vilken hemsk dag.. :( Men då kan nästa dag bara bli bättre! :D Jag sitter själv här med svidande ögon efter några timmar vid en dataskärm.. Ocj jag MÅSTE bli klar med provet tills i morgon.. :| Usch, nu kan vi beklaga oss tillsammans. ;) Nee. :P Ha det bra i alla fall. (L)

2008-12-17 @ 20:52:39
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Rebecka Vigren

For what it's worth, It can only get better.



Now that it's raining more than ever, Know that we still have each other



You get it <3



2008-12-17 @ 22:37:55
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0