Någon vill se att du finns, att du stannat kvar

Nu har ännu en julafton passerat.
Dagen började med att kolla på Love Actually, en av världens bästa kärleksfilmer, och senare kom Rebecka hit för att byta julklappar och prata lite (jag fick världens sötaste kort av henne <3). Sen var det Kalle Anka och alla hans vänner som hela familjen såg för femtioelfte gången. Efter julbordet fick vi besök av "tomten" som hade med sig den bästa julklappen någonsin, en liten rolig miniräknare, som jag såklart fick av min älsklings-snutte (För er som inte fattar det var det ifrån Mahone såklart ;D ). Charmigt som tusan. 
Jag fick lite andra grejer också, men orkar inte berätta om allt. Det var riktigt bra julklappar iallafall <3
Kyrkan på kvällen för midnattsgudstjänst och när jag kom hem igen såg jag på Stolthet och Fördom (Pride and Prejudice), den bästa filmen NÅGONSIN. Somnade gjorde jag väl någon gång runt fyra. En underbar Jul! <3


Såhär glad blev jag när "tomten" kom xD

// Lisa - Man behöver inte alltid va' stark, man får finnas ändå

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Men söt Lisa <3 :D

2008-12-25 @ 23:17:17
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0