Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth

Idag har det varit en slö dag.

På skolan så fick vi gå till Folkan och se på en film, Into the Wild hette den. Den handlade om en kille som, efter College, gav sig iväg ut i USA för att bevisa att det går att leva utan att behöva en massa pengar hela tiden. Under resans gång träffar han en hel del färgstarka personligheter, dom roligaste var ju lungt de galna danskarna, och han lär sig att ensam är inte alls stark. Filmen var verklighetsbaserad och otroligt bra, och rekomenderas varmt att se på, helst ensam. Riktigt vacker var den och en och annan tår kom det.



Efter filmen fick vi åka hem, så jag har gjort lite läxor idag och sen var jag dum nog att lägga mig för att sova en stund. Nu har jag ont i huvudet, och Ugly Betty börjar snart. Sen blir det sängen igen för mig, för slutkörd är mitt mellannamn just nu.

Dagens JUL låt:
Peter Jöback - Varmt igen

// Lisa - and you're super apple!

Kommentarer
Postat av: Forsgren

Bra var den faktiskt, men jag trodde att den skulle vara seg. Men visst dog han? Jag missade slutet.

2008-12-02 @ 20:39:00
URL: http://quatropop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0