Kanske sjunger nån för dig

Min goda vän Elin hade svarat på en så charmig lista att jag var tvungen att göra samma sak.


Tre saker som skrämmer mig:

1. Att jag ska vakna upp när jag är 60 år och ångra att jag inte gjorde mer i mitt liv
2. Att vi är så hjälplösa och så isolerade i universum
3. Mörker. I en skog. Mitt på hösten.


Tre personer som får mig att skratta:

1. Ja, tragisk och turligt nog mig själv
2. Alla dessa roliga människor -
3. - som jag känner


Tre saker jag älskar:

1. Känslan av att det inte finns några måsten, bara möjligheter
2. Alla sätt som folk kan uttrycka sig på:  tal, skrift, film och musik
3. Busiga och mysiga kattungar


Tre saker jag hatar:

1. Allt sånt jag inte förstår logiken bakom
2. Pessimister. Är man negativ så gillar man inte att andra är det med
3. Människor och djur som vill mig ont, både defensivt och offensivt


Tre saker jag inte förstår:

1. Att det det finns folk som tror att de är genomsnälla
2. Varför finns vi?
3. Matte (och det är lite jobbigt)


Tre saker jag gör just nu:

1. Lyssnar på Peter Jöbacks julalbum
2. Väntar på att mitt hår ska torka
3. Förundras över makten som musik har


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Resa. Se världen och dess underverk
2. Samla på mig en massa vackra minnen
3. Leva


Tre saker jag kan göra:

1. Om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte på något förutom:
2. Att sova
3. och andas


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Förstå hur jag ska hantera problem, matematiska, problematiska och personliga
2. Att vara mera social
3. Att kunna tala så att folk gör som jag vill.... mohahaha.


Tre favoriträtter:

1. Tacos
2. Köttfärsås
3. Chicken Teryaki - SUBWAY macka


Tre personer jag utmanar:

1. Ni
2. Som
3. Orkar

// Lisa - Kom och värm dig här hos mig


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag antar den utmaningen ;D

2008-12-05 @ 23:46:18
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0