Yes. A thousand times yes

Ja, nu hoppas jag att ALLA som läser min blogg såg på Stolthet och Fördom idag då, jag vet iallafall två stycken som gjorde det. Synd för er andra, för då blir det inga julklappar nästa år! Mohahahahaha!!
Iallafall så såg jag den också. Den var lika underbar som alltid (om inte mer <3)

Senare på kvällen kom en viss Miss Jessica hem till mitt hus och vi såg på två filmer (Överraskad... någon??)
* Perfekt Stranger (Med psykfall till Halle Berry och extremt charmig Bruce Willis. Väldigt oväntat slut)
* The House Bunny (Med "Cindy" ifrån Scary Movie filmerna. Överdrivet positiv och färgglad film men väldig mysig)



// Lisa - A very famous man once said that sincerity is everything. Once you learn to fake that, the rest is easy.

Kommentarer
Postat av: Jessica

mmm, stolthet och fördom <3 hihi



whiiii, vad glad jag är att du har börjat med boken! Hoppas att den är bra! ^^

2008-12-29 @ 11:06:32
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0