All your followers are blind... too much heaven on their minds!

Idag fick jag se klart på Saving Private Ryan på Elevens fria val. Den var verkligen super bra, dock att jag hatade Tom Hanks och en äcklig liten amerikan för att de var så grymt fega och patetiska.
Nyss såg jag på Jesus Christ Superstar ifrån 2000 som jag köpte i veckan. Det är en super skön film, Judas är GRYMT missförståd <3
Jag funderar på om jag ska se en till film eller faktist försöka skriva klart svenska uppsatsen.. Svårt val?



// Lisa - We both have truths. Are yours the same as mine?

Kommentarer
Postat av: Becka

Slutet var bra på saving private Ryan men ingenting annat x'D Den va as seg.. Typ skjut skjut x)

2008-02-21 @ 21:43:00
URL: http://majsbecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0