Erkänn att jag är bäst i volleyboll OCH på att förklara

Okej, nu känner jag mig stolt. Hela gårdagen spenderade jag med näsan i kemiboken, jag hedde inte ens på datorn. Dock att jag kollade på Gossip Girl men TV går ALLTID (!) i första hand. Idag gick det faktist rätt bra på provet, jag får nog VG+. Igår spelade vi Vollyboll på gympan och jag ägde ut alla. (Host, HOST). Igår fick jag även ett paket ifrån CDON.com. Det var inte filmer för en gång skull, utan musik.

image352
Michael Bublé - Michael Bublé
Coldplay - A rush of blood to the head
Keane - Hopes and Fears


// Lisa - Hi, my name is Lisa and i'm a CDON.com-oholic.

Kommentarer
Postat av: Cill

Men du har ju tagit kort på fel skivor, det var väl Rammstein's album du köpte, eller hur? ELLER HUR!?

Oj... xD

2008-02-13 @ 16:55:38
Postat av: Egoina

haha bra! ;)

2008-02-13 @ 17:26:09
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, du äger lugnt i både volleyboll och på förklaring. xD Du är i alla fall väldigt söt när du spelar. :)

2008-02-13 @ 17:31:56
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0