Folk kommer alltid tycka olika saker

Idag har jag och Cill inte gjort så mycket, vi har suttit och pratat i ett X antal timmar.

Vi har snackat mycket om olika val som man gör. Man har för det mesta ett val, om det är något så litet som att välja vilken glass man ska köpa eller något stort som att man ska försöka att ändra sin livsstil. Vissa val är väldigt lätta och andra gånger kan det kännas som att man inte har något val. Men du kan iallafall alltid välja vad du ska säga och hur du ska säga det. Jag har lite problem med det. Om någon provocerar mig så blir jag väldigt lätt irriterad och börjar skrika. Det kan vara bra i vissa avseenden men för det mesta blir det bara lite pinsamt.
Så jag kan inte tänka " Äh, Han/Hon är för korkad och vet inte vad Han/Hon säger, så jag förlåter den personen" för jag vet att alla kan styra över vad dom säger, även jag. Men man kan ju alltid försöka att bli bättre.

// Lisa - And you're someone, who knows someone, who knows someone I once knew.


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha :P
vad har du gjort i helgen då?

2008-02-03 @ 21:11:13
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Caspian

Bra Skrivet!(:

2008-02-04 @ 15:07:27
Postat av: Cill

Jag förlåter aldrig en människa, och jag ljuger aldrig heller, för jag har ju inte ljugit nåt i denna mening. Eller, lite kanske... men bara lite. ^^

2008-02-04 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0