Göra om eller vara nöjd?

Idag hade vi, precis som alla andra nior i sverige, nationella prov i Svenska. Vi skulle skriva en uppsats, och jag är faktist rätt nöjd med min insats, trots att jag suger på att skriva bra på kort tid. Henke har lungt gjort den bästa uppsatsen i hela Sverige, han borde få pris eller nått.
Vi hade fotbolll ute i snön på idrotten och det var kul, för en gångs skull. Jag gjorde ett mål. :) Stolt jag är.
På SO'n i slutet av dan fick jag och Jonas hjälpa Alex att plugga till Ekonomiprovet han missat. Jag tror inte jag var till så mycket hjälp, haha.
Hemma hade jag fått en paket ifrån La Redoute, det var en beige polotröja, men jag skickade tillbaka den för den var så stickig...

image342


Dagens låt:
Brett Dennen - Ain't No Reason

// Lisa - Some things never change at all

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, hade ni fotboll UTE i snö? .. Haha

2008-02-08 @ 06:54:20
Postat av: Elin

Jag tror också det för en gångs skull, jag är jättenöjd.. ;) Men du lär ju lugnt få det också. =) Jag vill också ha en mysig polotröja som inte sticks.. :O

2008-02-08 @ 14:31:50
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Caspian

hah, ofta den var bättre än min :F ;D

2008-02-08 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0