Hello there gorgeous!

Idag tog jag ledigt ifrån skolan och for in till stan för att klippa mig. Jag gick på Lenas frisörer, som vanligt, och jag blev super nöjd, som vanligt. Jag klippte bort det slitna och färgade lite ljusare slingor. Super. I stan köpte jag även lite smått och gott och när jag kom hem såg jag att jag hade fått två paket på posten, ett ifrån Megastore.se och det andra ifrån La Redoute. Super <3

image362
Från Vänster: Hårspray, läppcerat, Frisör Shampoo för blondiner, ögonskugga ifrån Isadora, Masterpiece Mascara och sminkbortagning.

image363
Min nya frisyr!

// Lisa - Den här helgen ska vi slå rekord ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Naa, vad fint det blev. :D Mohaha, blondes have more fun. xD

2008-02-19 @ 20:16:13
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Sandra

Snygg du blev i håret! Den där mascaran du köpt är bra, jag har också en sån fast en svart. Det är bara nån liten skillnad mellan dom. :) Ja, du har rätt som du säger. Det mesta brukar lösa sig i slutändan :)

2008-02-19 @ 20:45:39
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Caspian

ASSNYGGT, och stor skillnad ändå!:O
jag vill ha presentkort på laredouuute, till den där vita t-shirten med slipstryck, och munk-västen i xs :O

2008-02-19 @ 21:02:37
Postat av: Jessica

Meeeen hello there good looking Lisa ;) Grrrarw!
Det vart ju grymt fint!!! Förstår att du är nöjd! Nu blir det väl så att du och nån cutieboy hånglar runt i biohalmen på fredag då, thihi ;).
(L)(L)(L)

2008-02-20 @ 05:47:08
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0