Jaaaa.... Kan man hitta kärleken i skogen?

ÄNTLIGEN!!
Jack och Lynn har äntligen bestämt sig för att gå skilda vägar i Men in Trees för att Lynn märkte att Jack var fortfarande fruktansvärt kär i Marin. Nu tycker jag att Marin och Jack ska bli tillsammans och allt blir lyckligt igen. >:) Top model var kul, den här säsongen är bättre än någonsin. Dom har börjat med ecobilar, Eco hus och ingen av de tävlande får röka. Btw, Lisa ser exakt ut som hon i Flashdance.

image365

Marin: Did I leave something here?
Jack: Yeah, your sense of direction.

// Lisa - Some people remind you that your story isn't over.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kollade också på Top Model igår. :) Det var väl första avsnittet? Ja det var det ju. Nice! Jag brukar aldrig pricka in första avsnitten sådär. Nu ska jag fortsätta kolla varje onsdag. :) Snart borde dom väl göra om sig? Du vet fixa ny frisyr & de, det är rätt kul att se. ;) Skulle nog behövas för hon den dära med svart hår och rött mitt uppe på skallen & i luggen. Det ser inte klokt ut. x_x

2008-02-21 @ 17:46:48
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Kollade också på Top Model igår. :) Det var väl första avsnittet? Ja det var det ju. Nice! Jag brukar aldrig pricka in första avsnitten sådär. Nu ska jag fortsätta kolla varje onsdag. :) Snart borde dom väl göra om sig? Du vet fixa ny frisyr & de, det är rätt kul att se. ;) Skulle nog behövas för hon den dära med svart hår och rött mitt uppe på skallen & i luggen. Det ser inte klokt ut. x_x

2008-02-21 @ 17:46:57
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0