"My name is Blond, Mr. Blond"

Idag fick jag tillbaka franska provet, gick bättre än jag trodde men jag måste nästan få alla rätt på hörförståelsen annars får jag inte VG.

Igår var Men in Trees så sjukt bra. Jag börjar få tillbaka respekt för Jack igen, han beter sig mer mänskligt. Dock att jag bara väntar på att Marin och han ska bli tillsammans. BLI DET NÅGONGÅNG DÅ! Grrr.

image380

Jack: (talking about Marin with Cash) She's like the sun. After a long winter, she's like this force that just wakes you up.

Tänk nu är det bara två dagar kvar innan jag far iväg till Gran Canaria. Om exakt två dagar kommer jag sitta på flygplanet. Det kommer bli så kul :D Jag längtas as mycket. <3

// Lisa - Jag vill va' din vän om du vill va' min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0