Nationellt prov i svenska - Läsförståelse

Ja, vi hade det idag. Den var mycket lättare än jag trodde och jag tycker att det gick ganska bra för mig. Dock lullade jag bort mig lite på några frågor. Haha, hoppas att Nisse förstår vad jag menar med det jag skrev. Det blev faktist lite onödigt på vissa ställen. På torsdag kommer uppsatsen och den är jag faktist lite orolig för. Jag är inte bra på att skriva bra på en kort tid.

Idag på NO'n så såg vi klart på filmen "Hiroshima" som handlar om just när USA atombombade Japan 1945. Den var jätte bra, en dokumentär blandat med Drama film.
Ikväll är det Gossip Girl (Kl. 20.00 på Femman) och House M.D (Kl. 21.00 på Fyran)
Dock att jag inte ska se House, jag orkar inte. Så jag tänker köpa boxen när den kommer ut i vår/sommar.



// Lisa - Everyone has a secret. But can they keep it?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle dö utan semlor. ;) Jag vill också kunna se GossipGirl, tänk på mig när du tittar. :)

2008-02-05 @ 20:05:52
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Elin

Glömde säga: Fin ny header. =D Gubben till höger om dej ser dock lite läskig ut, vem är det..? :S

2008-02-05 @ 20:08:28
Postat av: Sandra

Tror det gick hyfsat bra för mig på läsföreståelsen.. för så hur det går på uppsatsen imorgon. :o

2008-02-06 @ 21:37:49
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0