Saving Private Ryan

Ett bevis på att min filmbesatthet är lite för tydlig.
Jo, idag när jag hade elevens fria val så var det bara jag i Nisses Klassrum. (Killarna skrev på sina uppsatser) . Då sa Nisse:

- Skulle du vilja se på film? För jag hörde ju att du inte hade sett den här Rädda menige Ryan, och den här timmen är ju perfekt om du skulle vilja se.

Jag började skrika och hoppa och skrek JAAAAAAAAAAAAAA!!!
Sen fick jag sitta i klassrummet själv och se på film, på skoltid, och det var inte en utbildningsfilm. Hahaha, jag tycker om Nisse ^^. Film, Film, FIlm <3 Dock hann jag bara se halva filmen.

image354

Nyss såg jag på Brokeback Mountain. Den är så sjukt fin.

// Lisa - There was only one man left in the family, and the mission was to save him.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen, är det inte den som bla.Tom Hanks, Vin Diesel och Matt Damon är med i ? kraam (L)

2008-02-15 @ 05:43:11
URL: http://Jecka1337.blogg.se
Postat av: Becka

Men suck Lisa xD Typ hela våran klass (Okej, jag i alla fall) Höll på att somna till den :P As dryg.

2008-02-15 @ 21:35:41
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0