Sofia, ska du och jag packa upp Havrefras ihop?

Hej.
Idag gjorde jag franska provet och det gick mycket bättre än jag trodde. Dock tror jag inte att jag får mer än G men för att inte ha tränat någonting så tycker jag att det är bra. (: På svenskan så hade vi muntligt nationellt prov. Jag fick vara med Klara och det gick rätt så bra för oss. Dock att jag lullade bort mig lite men ändå. Nisse tyckte iallfall att vi var duktiga.

Här hemma har jag läst klart de 11 D.N.Angel böckerna jag har (Igen... jag vet, mitt namn stavas M.O.B.B.A.D) och sett på Will and Grace och That's 70's Show. Nu tänkte jag packa lite mera (Min familj + Cill far ju till Gran Canaria på lördag <3), sen ska jag träna lite på engelska provet och se på Men in Trees och Top Model. 

Hoppas alla har en trevlig kväll ^^,

// Lisa - "Och de två kedjorna kopplades samman."

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas att vi möts i Stockholm!
Och vet du vad som skulle vara spexit??? Att vinka till varanda från flygplanen ! whiiiii, haha :) (L)

2008-02-27 @ 19:43:18
URL: http://Jecka1337.blogg.se
Postat av: Sandra

Hade också muntliga nationella idag, tror det gick hyfsat bra. :) Undra om ni har typ samma texter som oss? För visst har ni texter ni får lyssna på?

2008-02-27 @ 20:46:59
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Egoina

jag kan nog få ostisar bakom gallret :)

2008-02-28 @ 16:25:28
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0