We are never going into the woods again!

Hallå!
Igår så var vi ett gäng och såg på film hemma hos Andreas. Vi såg på Saw 3 och en rätt konstig japansk film som hette Battle Royale. Jag tyckte att den var rätt bra, men Jessica tyckte att den var värdelöst. Bäste scenen var ju lungt när alla skolflickor bara sköt ner varandra. Sen när Andreas skulle skjutsa hem oss alla hände en liten incident. Jag kan iallafall säga att det kändes inte tryggt med ungdomar i skogen. Som de rädda tjejer vi faktist är, sprang jag och Jessica snabbt hem till henne och lämnade killarna i sticket. I trygghet hemma hos Jessica såg vi två på Wrong Turn, som också var rätt bra. Äcklig inavel, we like <3

Imorse for jag hem klockan halv 3 och nu har jag sett på How to lose a guy in 10 days. Den är så söt. På söndagar brukar jag för det mesta se på sånna där romantiska feelgood filmer, som alltid har exakt samma handling. Kille träffar tjej, de blir kära, missförstånd händer, de bråkar, slutar träffas, kan inte sluta tänka på varandra och sen blir de tillsammans igen på slutet. Allt blandat med en massa bra musik och en skopa humor.



// Lisa - Drunk and tone-deaf. Never a good combination.


Kommentarer
Postat av: Alex

Terrorister i skogen?

2008-02-10 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0