Did you think that I had left you for good?

Ikväll har jag sett på The Phantom of the Opera och Saw 2 med Jessica, Andreas och Henke. Vi har haft kul, även fast min kind bränner lite och alla klagade på att jag vräkte i mig allt chips. Men, först till kvarn får först mala. :P
Andreas tyckte inte om Saw 2 heller, men han är lite mupp. Vi ska tvinga han att se 3:an med. Haha.

Imorgon ska jag och Jessica till stan för att shoppa bort lite pengar och på kvällen ska vi se på film, precis som vanligt.
Vi ska se Dead Silence. Är det någon som har sett den? För Madde ringde till oss idag och sa att det var den läskigaste film hon sett... O.O

image322

// Lisa - Let the game begin.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hur brände du dig som igentligen?

2008-01-26 @ 03:55:13
Postat av: Sandra

Du kan ju lägga in en bild & visa om du hittade nåt kul på stan. :-)

2008-01-26 @ 17:00:06
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0