I'm walking on sunshine

Jag älskar när jag är på bra humör.

Idag när vi hade gympa så spelade vi fotboll. Jag är inte speciellt bra på det, vi har en liten gympa sal och vi var bara tre i varje lag på plan. Jag skulle springa efter Marielle så hon inte kunde göra mål, det slutade med att jag föll framför henne, ramlade in i målet och välte det, fällde henne och vi båda föll ner på marken. Jag är duktig.

image319

Igår kom jag på att Alex och Matte har mycket mjukare kinder än vad jag har. Det störde mig rätt mycket så jag sa det till Cill idag. Vi spenderade en del av NO timmen med att gå runt och känna på killarnas kinder och sen fråga Peter (våran NO lärare) varför det var så. Det var för att tjejer har mer underhudsfett än killar så killarna får starkare drag i ansiktet. Vi tjejer ska tydligen vara runda :)

// Lisa - Legends never die.

Kommentarer
Postat av: Cill

Stackars den kille jag kommer få, för på honom kommer jag dra i kinderna hela tiden i början av vårat förhållande kan jag säga.. xD

2008-01-22 @ 19:39:12
Postat av: Elin

Det är sött att vara rund. ^^ Nu fick jag walking on sunshine på hjärnan..=)

2008-01-22 @ 20:11:13
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Elin

Det är sött att vara rund. ^^ Nu fick jag walking on sunshine på hjärnan..=)

2008-01-22 @ 20:11:29
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Jakob

Det såg ut att göra ganska ont när du sprang in i målet =P
vårat lag var ju det bästa egentligen xD

2008-01-25 @ 14:37:22
URL: http://jakobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0