Passion. Temptation. Obsession.

Idag är det söndag och imorgon börjar skola igen efter ett alldeles för kort lov.

Cill åkte hem idag runt ett eller nått, hon har varit här sen i onsdags. Vi har som vanligt inte gjort så mycket, men haft kul ändå. Vi har sett på tre filmer (Signs, The Island och Maid in Manhattan. Jag har sett på The Longest Yard också), vi har gått till Ica, vi har pratat en massa, skrattat och jag har lyckats skrämma Cill flera gånger.
Cill har suttit lite väl mycket vid datorn, och pratat med folk på MSN. Medan hon gjort det har jag kollat på (för jag får inte riktigt röra datorn för henne xD), läst ut Gossip Girl 9, spelat True Crime - Streets of L.A och SSX 3 på mitt playstation 2, mobbat henne, tagit över hennes MSN när hon pratat i telefon med J och lyssnat på musik.

Jag funderar på att gömma min Cam nästa gång hon är här, för jag kan inte räkna upp hur många personer hon har visat sig i cam för. Såklart på det ICKE sexuella sättet.

Idag har jag sett filmen Match Point med Scarlett Johansson. Den var grymt bra, jag hoppade upp och ner av spänning på slutet.

image299

// Lisa - I'd rather be lucky than good.

Kommentarer
Postat av: Cill

Hallå! Det var ju bara fyra stycken! :O

2008-01-06 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0