Stjärnskottet Lisa, Svarta Samvetet och Plastikkirurgen som var Gay

Idag har vi fått skriva på ett gammalt Nationellt prov i svenska för "skojjs skull", och det var helt sjuka frågor. Jag känner att det inte kommer gå så bra för mig på det riktigt provet. Sen fick vi inställd gympa för vi skulle kolla på en Musikal som Estetarna ifrån Kramfors visade upp. Den var faktist riktigt kul. Alla (NÄSTAN) var jätte duktiga och det var super roligt. Inte så bekväma platser att sitta på, men det är smällen jag fick ta.

Sen kan Jakob i min klass klara ut en Rubiks kub på en minut och 38 sekunder.

image303

// Lisa - "Det blir alltid värre framåt natten. Långt från alla ljusen alla skratten. Ligger vaken, tänker på dig"

Kommentarer
Postat av: Ina

Det är verkligen bra gjort att klara en såndär kub på mindre än en minut. :)

2008-01-10 @ 17:58:37
URL: http://InaSwe.blogg.se
Postat av: Jessica

HEEEJ DEXTER!! oobs.
Therese var ju med i musikalen :) Whiii ! LÖRDAG (L)

2008-01-10 @ 20:25:45
Postat av: Cill

Jag fattar inte hur Jakob gjorde o.O

2008-01-10 @ 22:47:04
Postat av: Sandra

Jag klarar inte ens ut en sån där kub :P

2008-01-11 @ 19:37:00
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0