You know you love me

Gossip Girl var så sjukt bra!
Den hade allt en bra tv-serie behöver. Snygga killar, snygga män, kärleks intriger i massor och ett super bra soundtrack <3
Serena var lite för blödig, Blair var helt underbart grym, Nate var plågsamt besatt, Dan var sötare än jag hade tänkt mig och Rufus var grymt snygg.
Dock är serien HELT olik böckerna. Det var nästan FÖR olikt. Men, jag överlever, och jag tror att jag har hittat en av mina nya favoritserier.

// Lisa - 743 gånger! Jag måste skaffa ett liv, imorgon, eller nästa år...

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja det är skoj =) händer idag då?

2008-01-30 @ 09:44:56
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: alexandra

Usch ja det är jobbigt =/
varför vill du inte gå på de gymnasiet som finns i din kommun då?
nej det blir plugg hela dagen idag, usch ..

2008-01-30 @ 16:02:26
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Caspian

Håller med(=

2008-01-30 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0