You've got mail

Jag tycker inte riktigt om söndagar, veckan är slut, man kan inte göra så mycket, inget bra går på tv och jag brukar vara helt slut efter en hel vecka i farten. Iallfall brukar jag för det mesta spendera mina söndagar med att kolla på film.
Idag har jag sett You've got mail med Tom Hanks och Meg Ryan som jag har fått låna av Cill. Verkligen en supersöt film jag rekomenderar att alla ska se.

image317

Joe Fox: Don't cry, Shopgirl. Don't cry.
Kathleen Kelly: I wanted it to be you. I wanted it to be you so badly.

// Lisa - Whatever you do, just don't listen to anything I say.

Kommentarer
Postat av: Caspian

NANANANNANANANA, A WALK TO REMEMBER =D

2008-01-21 @ 14:57:18
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Elin

Åh, den vill jag se, den ser väldigt gullig ut. ^^ Söndagar suger, livet stannar ju här uppe på söndagar. :S

2008-01-21 @ 16:29:21
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0