'Cause a part of me is dead and in the ground

Heeejsan :)

Idag så hade jag och Becka fixat en picknick åt Marre och Elin som ska flytta åt varsitt håll nu till hösten (Göteborg och Kiruna). Jag och Becka var uppe till ett igårkväll och bakade Ciabattas och Chokaldmuffins som var supergoda. Vi for och badade på Veåsand och åt våran mat där. Jag fick skjutsa mycket på moppen, men det var lungt.

Föressten, jag fick ett brev idag där det stog att mitt paket med min Kamera har kommit! Iiiiiih. Så jag ska hämta den imorgon <3

// Lisa - It's not over

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack så jättemycket för picknicken ^^ De var jättemysigt att få äta era små muffins och mumsiga chiabatas(trots att dom var lite fuskade :P) och fresten grattis till kameran!! Måste få se den, ta med den på båten O.o

2008-07-31 @ 13:40:30
Postat av: Elin

Tack för picknicken, den var så fin. :D Asgoda muffins och jordgubbar och bröd. :P



Jaa, det är lite häftigt, men jag blev mest nervös.. fast det har lagt sig nu, det ska bli jättekul! :D

2008-07-31 @ 18:05:22
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0