Hemska tanke....

Jag har nog upplevt de två värsta dagarna i mitt liv.

Igår fick dom allra flesta 92:or reda på om dom kom in på den gymnasielinje dom sökte till. Inte jag.
Eller, jo. Jag är reserv på Natur. Och inte nog med det, jag är på reservplats 12! Vilket jävla skämt.
Och nu kan man ju inte överklaga eller nått så jag vet inte vad jag ska göra. Anton och jag ringde till gymnasieintagningen imorse och kollade läget men där lät det ganska så kört. Jag tänker iallfall försöka fixa det, så jag har skrivit ihop ett melj till dom för att få svar på lite frågor och sånt.

Håll tummarna för att det här ska gå vägen :/

// Lisa - Satan...

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag håller tummarna! :)

2008-07-02 @ 21:03:53
Postat av: Elin

Jag håller också tummarna! :O

2008-07-03 @ 16:51:01
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men lilla gumman, du får inte glömma din backup-plan att skicka ryska torpeder efter dom, det kan aldig misslyckas ;D. Jag kommer iallafall stå fastkedjad vid ett trädd eller något sånt om du inte kommer in, efter de kan dom ju självklart inte låta dig gå någon annanstans än på Natur på Nola :)(L)

2008-07-03 @ 22:16:26
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aj då, synd att du inte kom in. :/ Kan man fortfarande byta linje och så? Jag menar, andra kanske gör det så är chansen större att komma in. Men det är ju ännu inte omöjligt, jag känner en som var 11 reserv på sin linje & hon kom in. ;) hoppas det går bra för dig lisa. :)

2008-07-04 @ 19:17:51
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0