Jag är kung av Töntarna, och hör sen! ;)

Hejsan.

I fredags for jag, Marre, Elin och Anton till Härnösands Stadsfest. Väl där åt vi pizza och efter det träffade vi Antons kompis Viktor. Alla vi 5 sprang runt och fikade på McDonalds, lyssnade på Brolle (som förövrigt är as duktig <3 men han var sjukt självgod), knäppte en massa kort och hade allmänt trevligt. Elins pappa kom och skjutsade mig, Marre och Elin hem till henne. Vi somnade efter att Marre hade skrattat i en kvart åt ett sjukt knäppt skämt.

På lördagen så klev vi upp och åt frukost och innan vi visste ordet av det så kom Viktor (alltså, han som gick i min klass, inte Antons kompis) med hans lillebror Anton (inte DEN Anton, haha). Vi satt och pratade och kollade på Anton när han dampade loss. Sen lagade vi mat, Viktor for till Jesus Rock och Jakob kom senare på kvällen. Vi spelade kubb, badade, och såg på två filmer. Just my Luck med Lindsay Lohan och sen Stranger than Fiction med Will Farell. Båda två var ganska så okej, små mysiga. Vi åt chips (LÄS: Jag) och jag såg att Jakob har världens, och jag skojjar inte, sämsta godis smak... :) Alla sovde över.



Idag (söndag) så skulle vi se på Instängd, men ingen vill se den förutom jag och Elin, och vi hade redan sett den så vi gick ner och badade igen. Den här gången badade jag med, trots min brist på badkläder. Det var jätte varmt i vattnet och vi hade kul. Sen fikade vi lite och väntade ute på gräsmattan på att Jakobs pappa skulle komma och hämta honom. Det blev värsta söta par grupperna och tillslut sa Viktor: "Ja, Lisa har tråkigt tror jag" Nä, det var helt lungt xD

Nä, nu ska jag till Jessiiiiiica och se på film. Big shocker? Ajja, vi hörs!

// Lisa - This may sound like gibberish to you, but I think I'm in a tragedy.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var askul, längtar jättemycket tills vi ska åka med eran båt om det blir av. :D

2008-07-20 @ 19:54:04
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Cill

Åh, jag vill se Instängd. :)

2008-07-20 @ 21:25:43
Postat av: Marre

Mitt skämt var ju skitkul, men de va inte menat som ett skämt XP Hahaha De e som en rektangel fast utan kanter och lite runt.. Eh en oval? HAHAHA Jag hade skitkul iaf tack för ditt sällskap ^^ för allas sällskap

2008-07-21 @ 15:08:24
Postat av: Jakob

haha det var du som hade sämst smak xP fråga Viktor bara ;D Det var askul måste köra nästa snart =D

2008-07-21 @ 21:31:02
URL: http://jakobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0