Live every day like it's the best day of your life

I Söndags for hela familjen till Kornsjömarknad där jag fyndade lite böcker och munkar <3 Det var jätte mysigt där och vi åkte runt på en liten biltur efteråt. Tillslut hamnade vi i Näslunds hus där vi fick fika och jag + en massa andra såg på film.

Vi såg på Vänner för livet - Reign over me med Adam Sandler. Vi undrade lite över vad Reign betydde och jag hade för mig att det betydde regera. Vilket var helt rätt när jag kollade upp det idag i ordboken stog det "Regera, härska". Det var ingen vanlig Adam Sandler komedi utan ett drama som handlar om en kille som förlorar sin fru och sina tre döttrar i 11 september katastrofen. Sevärd film som väcker känslor (om man inte har ett hjärta av sten d.v.s) Jag var lite skeptisk mot att Adam Sandler skulle spela en seriös roll, men han klarade det galant. Kändes som en helt annan person, och det är så en bra skådis ska vara.



Idag har jag jobbat på ICA, gått med Anton runt Gällsta sjön, ätit frukt och kollat i La Redoute katalogen som damp ner i brevlådan idag. Super! Mycket fina kläder var det där, men vi får se vad som beställs hem. Eftersom min kamera är sönder kan jag inte visa vad jag köpte i stan förra måndagen (Två T-Shirts, en svart stor kofta, en film (Basic Instinct och Eros Ramazzotti's samlingsCD. Ikväll for jag till Jessica och såg på Dexter och Sex and the City (Underbara serier!) Dexter är föressten SÅ OTROLIGT SNYGG! :D



// Lisa - I was stuck in Charlie world, I couldn't leave.


Kommentarer
Postat av: Jessica

mmmm, Deeeeeeeeeeeexter <3 ^^

2008-07-15 @ 08:21:51
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Jakob

Haha jag skrattade också aslänge åt den xP

2008-07-15 @ 09:01:44
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det var kul. :D Du verkar ju också haft kul. :P Du kunde komma på lördag på filmkväll va? Och tack, haha. XD

2008-07-15 @ 10:15:32
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Om du behöver köpa ny kamera så kika in på www.prisjakt.nu

Där kan du jämföra olika modeller och se vart de säljs billigast :)

2008-07-15 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0