Nostalgi

Idag cyklade jag runt lite i Docksta. Jag har kommit fram till att det är en av de vackraste platser i världen. Jag älskar Docksta, det är som en lugn oas helt enkelt. Och när jag kom fram till Dockstaskolan gick jag runt där en lång stund och bara tänkte tillbaka på allt jag varit med om.
Nu till hösten ska jag börja ett nytt kapitel i mitt liv, Gymnasiet, och jag lämnar allt annat bakom mig. Och jag kommer aldrig kunna leva om de år som har passerat. Men även om det är vemodigt, så har jag hela framtiden framför mig... och det känns som att jag kommer att klara det. Låt bara aldrig möjligheterna gå dig förbi, fånga dagen och lev den.



// Lisa - Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint.. :) Så där går jag också runt och tänker när jag går i Klockestrand, det hör nog ihop med att jag ska flytta snart..

2008-07-31 @ 18:06:19
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Becka

sorgligt men vackert :') Docksta är faktiskt bäst <3

2008-07-31 @ 18:52:11
URL: http://www.beckafoto.webb.se
Postat av: Marre

Jag får faktiskt tårar i ögonen :') Jag känner att jag kommer att gråta hela den här veckan. Jag kommer att sakna Docksta och allt i de! Du me :O

2008-08-04 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0